【好歌分享】Our Own Heaven《專屬天堂》|Masetti|願我們都能勇往直前|天界之舟 行善濟世

專屬天使.png

 

(影片網址擷取自YouTube作者- Vicky Tsai)

基本介紹:

《Our Own Heaven》是由美國籍義大利裔獨立音樂人Masetti錄唱的一首歌曲,

被收錄在他的首張錄音室專輯《 Dreamer

中文名:專屬天堂Our Own Heaven》

創作者:Masetti

所屬專輯:《Dreamer

發行日期:2014年11月14日

 

《歌詞》:

Imagine a world that U never knew

想像一個前所未知的世界

Right above us and it's filled with people just like me and you

目光所及皆是如你我般  川流不息的人群

We don't need to make a reservation. No it's not a ruse

無需提前準備或是費盡心機

I could take you to the spot, but there's one thing you got to do

你只需要做一件事  我就會帶領你前往

Tell me how much that it means for you to follow your dreams

讓我告訴你的夢想對你何等重要

How much money would it take for you to leave everything behind

需要多少金錢才能讓你將一切拋諸腦後

And be with who you're meant to be together at last

而誰又將會是你的命中注定  相伴一生直至終老

Fly away to something better than the years that have passed

飛離塵囂  前往我們從未經歷的美好

Take a big step forward we embrace the unknown

大步向前  踏入我們從未知曉的遠方

The anxiety you're feeling will fill up in every bone

緊張將會流淌過你全身上下

But you're destined to be greater. Don't believe in your mind

但請你不要認為你不會是那個出類拔萃的人

U are something out the ordinary living divine

若你想活出與眾不同

This place is better than you've ever known it ain't a lie

絕無謊言  這裡就是最完美的地方

Because I've seen it and I've felt it with my hands and my eyes

我已親眼所見  親手觸及

I'll take it over any destination that we could find

我們將前往一切能及之處

And it's something so achievable. It's all in your mind for you

這一切在你的腦中已真真切切

No one chose this life for me but I don't mind it

漫漫人生之路只能靠自己

But I don't mind it

但這又怎樣呢

Cause when I'm down under the rain

因為當我站在傾盆大雨之中

 I feel reminded

我已然明白

 I will devise a plan up in the skies again

我將繪製藍圖 接著舉向天際

Knowing that I have been torn down

雖然我知道  我曾被狠狠擊敗

But nothing can slow me down even through lows I found

雖經歷低谷  但是沒有什麼能再將我阻擋

If I combine what I know now

如果我已將所知所曉 融入內心

 

Imagine a world that you never knew

想像一個前所未知的世界

Right above us and its filled with people just like me and you

目光所及皆是如你我般  川流不息的人群

It's the reason I'm leaving. I'm making it come true

而活著的意義  就是讓這夢想得以成真

Take hold of how I'm living and making it brand new

把握我的人生  讓這一切成為嶄新的明天

There's a moment of clarity when U see who you are

當你洞察自我之時  萬物瞬間空明澄澈

The reality is we can be the light in the stars

其實我們真的可以變作漫天星辰

That hover over us entirely with the moon and the Mars

因為我們頭頂盤旋明月  與熒惑的燦爛輝光

We can make this world a better place if we were in charge

如果我們放手去做  這個世界將更美好

I never had a good agenda 'til the day I relied

我從未有過周全的計畫  直到我意識到那天來臨

On something bigger than myself that most would hate and despise

總在那些令人煩悶憂愁的紛擾中  忽略了最重要的自己

There's a world thats right in front of us that most never try

眼前是我們從未嘗試踏入的世界

to be apart of cause they're busy with the stress in their lives and know

理由只不過是他們忙於生活與學識的重壓

 

No one chose this life for me

漫漫人生之路只能靠自己

But I don't mind it

但這又怎樣呢

Cause when I'm down under the rain

因為當我站在傾盆大雨之中

 I feel reminded

我已然明白

I will devise a plan up in the skies again

我將繪製藍圖  接著舉向天際

Knowing that I have been torn down

雖然我知道  我曾被狠狠擊敗

ut nothing can slow me down even through lows I found

雖經歷低谷  但是沒有什麼能再將我阻擋

If I combine what I know now

如果我已將所知所曉 融入內心

 

Throughout the lies and all the infinite times

穿過層層謊言與無限的時光

That I could never devise the right words to

我難以找到確切的措辭

Show you that I rely only on time to fly

告訴你  我乘著時間飛翔

But I'm reminded I hurt you

但我明白  我曾經傷害過你

But within a dream we can be king or a queen

但是在夢中我們君臨天下

And we can live in a scene that we made up

我們可以活在我們幻想的世界中

With nothing to fight about we can just fly around

無需紛爭煩擾  我們可以自由飛翔

Up in the sky while we raise up

當我們起飛升入天際之時

 

No one chose this life for me

漫漫人生之路只能靠自己

But I don't mind it

但這根本無所謂

Cause when I'm down under the rain

因為當我站在傾盆大雨之中

I feel reminded

我已然明白

 I will devise a plan up in the skies again

我將繪製藍圖  接著舉向天際

Knowing that I have been torn down

雖然我知道  我曾被狠狠擊敗

But nothing can slow me down even through lows I found

雖經歷低谷  但是沒有什麼能再將我阻擋

If I combine what I know now

如果我已將所知所曉 融入內心

No one chose this life for me

漫漫人生之路只能靠自己

But I don't mind it

但這根本無所謂

ause when I'm down under the rain

因為當我站在傾盆大雨之中

I feel reminded

我已然明白

I will devise a plan up in the skies again

我將繪製藍圖 接著舉向天際

Knowing that I have been torn down

雖然我知道  我曾被狠狠擊敗

But nothing can slow me down even through lows I found

雖經歷低谷  但是沒有什麼能再將我阻擋

If I combine what I know now

如果我已將所知所曉 融入內心

 

--------我是分隔線-------------

 

摘自 20200705 天雲老師 佛學講座 基要真理

獨居是證悟的毒藥,於團體生活藉事練心才能進步。

當在公司家庭,親朋好友間有不愉快時,回家把門關上,在家裡蹲個十天八個月,回到房間能任意放縱自己沒人管你,這樣不會進步。

獨居久了回家就是老大,一道鎖兩道鎖,心中的毒呢?獨居是證悟的毒藥。

為什麼不喜歡團體生活?因為覺得別人幼稚,心中有成見。

團體生活才能借事煉心,團體是煉丹爐能煉掉自己的傲慢,學會容忍禮讓,

天界之舟鼓勵團體生活,尚未證阿羅漢不能任性,現在任性是邪性,有本事要任自己的佛性,佛性是不會大小眼。

漸漸練習到他的意見不感覺到他的存在,本來身上很多刺,漸漸愛上這個團體,捨不得離開師兄弟姊妹,就可以去隱遁了,

「放下」任務才能交給你,放不下就會得不到。

 

獨居可能是證悟的毒藥 未證阿羅漢前不可任性│基要真理 20200705 天界之舟 天雲老師 聖母峰等級的講座

 

 

天界之舟 幸福人生1431172536-4265149894

地藏王菩薩愛您,迎接地藏王菩薩進入您的人生,推薦您以下三個天界之舟出品的禱告運用,點閱播放讓地藏王菩薩幫助您~驅離邪靈惡鬼騷擾、財運亨通、身體健康、擺脫惡疾、人生順遂。

192871449_c驅魔禱告│ 時常播放 吉祥安樂 流通助人 功德無量

192871449_c發財禱告│ 時常播放 財運亨通 流通助人 功德無量

192871449_c抗癌禱告│ 時常播放 諸佛護持 流通助人 功德無量

 

帶您認識地藏王菩薩

49a821ca0d5d4南無地藏王菩薩佛曲│娑婆世界的法王,有不可思議大威神力廣利眾生

1596095193-3528337544-g殊勝的地藏法門 蒙蒼天揀選的人天界之舟 天雲老師 佛學講座

arrow
arrow

    八荒 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()